הניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר בשנת 2020 ו-2021

S

ניתוחים פלסטיים עברו דרך ארוכה בעשורים שחלפו מאז הפכו לפופולאריים לראשונה. מלבד העובדה כי טכניקות כירורגיה פלסטית התקדמו בבטיחותם ויעילותם, נשים וגברים כאחד מקבלים ואוהבים את הרעיון של שיפור המראה שלהם באמצעות ניתוחים פלסטיים.

למעשה, הליכי ניתוחים פלסטיים כמו הגדלת חזה ושאיבת שומן מדורגים באופן עקבי כניתוחים הפופולריים ביותר בעולם. בשנת 2018 בלבד, מנתחים פלסטיים בארצות הברית ראו למעלה מ -250,000 חולים לכל הליך! אז אומנם אצלנו בארץ מדובר על מספרים נמוכים יותר בעקבות השוני בין גודל האוכלוסייה, אך גם בישראל שיעורי הגדילה של הביקוש בניתוחים פלסטיים עולים משמעותית בכל שנה וישנם כמה ניתוחים חדשים ומבוקשים בשנת 2021.

לפני שנתחיל, במידה וגם אתם מעוניינים בניתוח פלסטי לצורך שינוי קוסמטי או רפואי (כלומר בעקבות מחלה, תאונה או שחזור) אנו ממליצים לכם לקרוא את המדריך שלנו שמסביר ומפרט את כל מה שעליכם לשאול ולדעת לפני ניתוח פלסטי. תוכלו למצוא את כל התשובות לשאלות שלכם ולדעת על מה עליכם לשים דגש לפני בחירת מנתח פלסטי, כיצד תרגישו בנוח והאם המנתח שבחרתם הוא באמת נכון עבורכם.

מגמות פופולריות ומובילות בשנים 2020 ו-2021

כל ענף יחווה מגמות המשפיעות על אלמנטים מסוימים בתוכו, החל משיווק וכלה בביקוש לשירותים. זה כולל את ענף הבריאות. עם זאת, תעשיית הניתוחים הפלסטיים יוצאת דופן במספר העצום של מוצרים ונהלים חדשים שיוצאים לאור. אלה עשויים לפנות לשווקים חדשים, לשפר את השיטות הקלאסיות או לפתור בעיות שלא ניתן היה לטפל בהן קודם.

התמקדות חדשה בניתוחי עפעפיים

במשך שנים רבות, ניתוח הרמת עפעפיים היה הליך פופולארי אך "במקום השלישי" לאחר שאיבת שומן וכמובן ניתוחי שדיים. בישראל, תקופת הקורונה השפיעה רבות על תחום הניתוחים הפלסטיים (כמו בכל העולם) ולא רק בעקבות המחלה עצמה. זכרו כי במשך תקופה מאוד ארוכה נאלצנו ללכת לכל מקום עם מסכה שהסתירה מחצית מפנינו ולכן הייתה ירידה מסוימת בכל הנוגע לניתוחי שפתיים או ניתוחי אף. אחרי הכול, אין כל כך טעם לבצע שינויים בשפתיים אם אף אחד לא רואה אותן.

בעקבות זאת, חלה עלייה בתחום ניתוחי העפעפיים העליונים לטיפול בעפעפיים נפולים ובניתוחי עפעפיים תחתונים בנוסף להסרת שקיות מתחת לעיניים. כמו כן חלה עלייה בביקוש למילוי גבות מתחת לעין.

ניתוחים נוספים שאינם כירורגיים

ניתוחים קוסמטיים הם הליך כירורגי. ישנם אנשים שתרופות המרשם והמצבים הבריאותיים הבסיסיים שלהם הופכים את הניתוח למוצא אחרון. אחרים אינם ששים לעבור הליך כירורגי. זו הסיבה שהיה גל של פרוצדורות שאינן ניתוחיות (השיא הורגש בעת הורדת המסכות). דברים כמו מילוי שפתיים בבוטוקס ופתרונות אחרים שאינם ניתוחיים הופכים פופולריים יותר.

התפתחות מרגשת נוספת היא השימוש במכשירים המשתמשים באנרגיית תדר כדי לפרק שומן ולעורר שרירים. מלבד זאת שמדובר על הליך שאינו ניתוחי, הפחתת השומן תוך 30 יום באמצעות הטכנולוגיה הזאת שקולה למה שההליכים האחרים משיגים תוך 90 יום. פיסול בשפתיים משלב טכניקות אלו להסרת שומן עם טכנולוגיות להידוק העור.

שימוש מורחב בבוטוקס

בוטוקס שימש להפחתה או למחיקה של קמטים וקווים לא רצוניים בפנים מזה שנים. הדבר המרגש ביותר בבוטוקס הוא המספר העצום של יישומים חדשים שניתן לבצע עימו. לדוגמא, בוטוקס משמש להחלשת masseter muscle. זהו השריר שבגודל לא פרופורציונאלי עלול לגרום לשחיקת השיניים. השימוש בבוטוקס יכול להקל על הכאבים מ- TMJ וכן לרכך את הקווים הקשים של שריר מוגדל.

פיסול גוף בחדות גבוהה

אנשים מחפשים ניתוחים קוסמטיים כדי להפחית את סימני ההזדקנות או את האזורים הבעייתיים שדיאטה ופעילות גופנית לא מצליחים לפתור באופן מוחלט. דבר זה הוביל לביקוש בניתוחי גוף ופיסולם. רופאים פלסטיים יכולים להמיס שומן לכמה תאים ממש מעל השומן, מה שמאפשר הגדרת שרירים מדהימה בנוסף ליצירת מראה רזה במרבית המקרים. מנתחים קוסמטיים רבים משלבים שאיבת שומן עם טיפולים שבונים מחדש את השריר ומחדשים גם את העור.

במידה והחלטתם שגם אתם מעוניינים לבצע הליך כירורגי או קוסמטי לחלוטין, עליכם לדעת לבחור את המנתח הנכון למשימה. מעבר לכל האלמנטים שאתם צריכים לבדוק כמו הכשרה, הסמכה, המלצות ותקני בטיחות של אותו מנתח – זכרו שמדובר על הליך שמשפיע רבות גם על הנפש והרגש ולכן קחו בחשבון גם את ההרגשה האישית שלכם ורמת הנוחות שלכם עם אותו מנתח.

בנוסף, זכרו כי גם לאחר הניתוח עצמו מצפה לכם תהליך החלמה (תוכלו עיין במדריך שלנו עבור 6 טיפים להחלמה מניתוח פלסטי) שמצריך מכם קשבות מוחלטת לגופכם וכמובן מעקב מדויק אחר הנחיות המנתח שלכם. ביצוע ההנחיות על הצד הטוב ביותר יבטיח לכם את התוצאה האיכותית ביותר בסיום תהליך ההחלמה.

לקביעת פגישת ייעוץ

S

077-2316315

[leadercf7 campid="4390"]