הקשר בין ניתוח אף לבין שיפור הביטחון העצמי

S

מדוע ניתוח פנים מכל סוג שהוא יכול להשפיע רבות על הביטחון העצמי שלנו – לחצו כאן להמשך הקריאה.

אין זה חדש שהעולם של ימינו דורש סטנדרטים על אנושיים כדי להתאים לאידיאל היופי, ראייה לכך ניתן למצוא בשימוש הגובר בפילטרים באינסטגרם ובשלל האפליקציות לליטוש ועיצוב תמונות. ואולם, לעיתים הרצון לבצע שינוי נובע ממקום אחר ולא מהרצון להיות מלך או מלכת הכיתה, לעיתים יש משהו קטן שמפריע לנו בעצמנו והיינו שמחים לשנות, אך אין לנו האומץ והתעוזה לעשות כן מחשש שישפטו אותנו, או מחשש שמא השינוי לא יעלה יפה כמו שנדמה לנו. 

בזכות פריצות דרך טכנולוגיות ניתן היום לבצע ניתוחי גוף, ניתוחי פנים וגם ניתוחי אף מגוונים כדי להשיג את המראה שתמיד חלמתם עליו, וכך לתקן את הנקודות הקטנות בגוף שהייתם רוצים לשפר כדי ליצור רושם ראשוני טוב יותר על האנשים הפוגשים אתכם, או סתם ככה כדי להרגיש שלמים יותר עם עצמכם. 

אילו חלקים בפנים ניתן לשדרג בעזרת ניתוחים פלסטיים?

כיום ניתן לבצע כמעט כל ניתוח פלסטי שהלקוח או הלקוחה מעוניינים בו. מתיחת בטן, ניתוח אף או השתלת שומן בפנים ומגוון ניתוח גוף הם לחלוטין בהישג יד וניתנים ליישום. בגזרת ניתוחי הפנים ניתן לבצע ניתוחי עפעפיים עליונים ותחתונים, לבצע מתיחת פנים וצוואר וכן ניתוחי אף שונים. אולם, יש לקחת בחשבון שאלו ניתוחים הדורשים עדינות ומיומנות רבה ולכן מומלץ עד חובה ללכת למנתח בעל ניסיון וידע בתחום, שכן אחרת עשויה להתקבל תוצאה שונה מהמצופה. 

ניתוחי פנים נוספים סובבים סביב השתלת שומן בפנים להענקת מראה המבליט איזורים מחמיאים בפנים וכן מותח את העור. השומן נלקח ממקום אחר בגוף ונעשה בו בשימוש להשתלה בפנים, למעשה מדובר בהעברת שומן ממקום אחד בגוף למקום אחר, אין טבעי מזה.

כמו כן, ישנם טיפולי פנים שאינם מצריכים ניתוח כגון בוטוקס וחומרי מילוי למשל. הזריקה משמשת לפיסול הפנים ולהצערתם, ומתאימה לאלו החוששות במיוחד מניתוח. גם בעניין זה, מומלץ ללכת לרופא בעל ניסיון ושם בתחום, כדי להימנע מהזרקת חומרים מסוכנים על ידי רופאים חסרי ניסיון או ידע.  

ואילו חלקים בגוף ניתנים לשדרוג באמצעות ניתוחים פלסטיים?   

גם כשמדובר בניתוחי גוף ישנו מגוון רחב הניתן לביצוע בהתאם לרצון הקליינט או הקליינטית. לשם פיסול ועיצוב הגוף ניתן לעשות שימוש בטכנולוגיות ובחידושים האחרונים בעולם בתחום זה. שאיבת שומן, מתיחת בטן ועוד מגוון ניתוחים אפשריים בתכנון עם המנתח הפלסטי.

אם ברצונך להתמקד במתיחות לאחר הורדת משקל רב ניתן לבצע מתיחת זרועות ויריכיים. לחלופין ניתן להצעיר את כפות הידיים המייצגות אותנו בכל מפגש ראשון או באופן כללי משמשות אותנו לכל פעולה בחיינו. 

גם באשר לניתוחי גוף קיימות אלטרנטיבות נפלאות לאלו החוששות מניתוח, אם כי כאן היעילות גבוהה יותר במניעה מאשר בשינוי בדומה לניתוח פלסטי. במסגרת טיפולי הגוף ניתן למנות משחות וחומרי מילוי שונים, דיקורים ועוד. מלבד anti – aging משמשים הטיפולים כטיפולים משלימים לניתוחי הגוף ולניתוחי הפנים, וכך עשויים לייתר טיפולים כירורגיים עתידיים.

מה כולל ההליך של ניתוח פלסטי?

הניתוח כולל תחילה מפגש תכנון יחד עם מנתח פלסטי, במהלכו יבקש לדעת המנתח מה רצון הלקוח או הלקוחה, ולאחר שישמע ייעץ המנתח כיצד לדעתו יש לבצע את הניתוח, וכן יציג את התוצאה הסופית. לאחר שתתקבל הסכמה על ידי הלקוחה לסקיצה יקבע תאריך לניתוח, ולאחריו יהיה זמן התאוששות שיקבע בהתאם לסוג הניתוח. 

מומלץ מאוד להגיע לפגישה עם רשימת שאלות מראש, מנתח טוב יהיה סבלני וישמח לענות על כל שאלה ולהסביר כל פרט כדי להפיג את החששות שלעיתים מתלוות לניתוח, או לחלופין להציע טיפול מתאים אחר. כמו כן, מומלץ לשאול את הרופא באשר לניסיונו, לבקש לשמוע על הכשרתו ועל סמן עיסוקו במקצוע. זכותכם לדעת, וזוהי שאלה לגיטימית לחלוטין. 

השפעת השינויים על התחושות הפנימיות

כאמור, למראה החיצוני שלנו השפעה רבה ומשמעותית על התחושות המלוות אותנו במשך היום, ורק הגיוני שמחשבות של שינויים בגופנו יעסיקו אותנו. לאחר ניתוח של מאות גברים ונשים ניתן לראות בקלות את תחושות השמחה וההקלה המתלוות לסיום הטיפול, את רוח השינוי וההתרגשות העוטפת את הקליינטים בסוף ההליך. 

ניתוחי אף במיוחד מעניקים תחושות שכאלו שכן האף הוא נקודת תרופה בעייתית לאלו החשים שאינם שלמים איתו. האף ממוקם במרכז הפנים וצורתו מיד תופסת את העין. הוא איננו ניתן להסתרה בשונה מכמעט כל האיברים בגופנו. כך למשל עפעפיים נפולות ניתנות להסתרה בעזרת משקפי שמש, ועודפי שומן ניתנים לעיתים לטשטוש בעזרת לבוש כזה או אחר, ואולם האף איננו מכוסה, וממוקם במקום בהחלט בולט, ולכן טבעי והגיוני שיגרום לתחושות של אי נוחות בקרב אלו החשים שאינם שלמים איתו. 

לכן, בדומה לכל ניתוח פלסטי, ניתוח אף מוריד סוג של קוף מהגב, או אבן מהלב אם תרצו. ניתוח מוצלח, המבוצע על ידי מנתח פלסטי מיומן ומנוסה בניתוחים עדינים ורגישים, עשוי להביא תוצאות מרשימות המעניקות מראה טבעי אך מוקפד. הטכנולוגיות המתקדמות של היום מאפשרות למי שרוצה לשמור על הליך דיסקרטי לחלוטין, שבסופו איש לא ידע שהתבצע ניתוח. 

חשוב להדגיש שזה אך טבעי שאם משהו מפריע לנו, נטפל בו ונשנה אותו. בין אם מדובר באיבר מסוים בגופנו, ובין אם מדובר בעבודה שחונקת אותנו או מצב חברתי או זוגי שגורם לנו לחוש שלא בנח. בשנת 2021 יש לנו הזכות והיכולת לעשות זאת, ולכן אין סיבה להימנע מניצול הפריווילגיה. 

לסיכום

עולם הניתוחים הפלסטיים והטיפולים הנלווים עשה קפיצה טכנולוגית משמעותית בשנים האחרונות, והיום בידיים של מנתח מיומן ומנוסה השמיים הם הגבול. אין סיבה שלא להיות שלם או שלמה עם עצמך, ובהחלט שווה לשקול שינוי שיוריד את האבן מהלב ויתרום לבניית הבטחון העצמי על ידי הבלטת הצדדים היפים בך, ופיסול ועיצוב הצדדים שברצונך לשפר.

 

הכותב הינו מנתח פלסטי במשך עשרות שנים, בעל תואר דוקטור וניסיון כמנתח, חוקר ומעל הכל מפתח שיטות ניתוח בתחום הכירורגיה והפלסטיקה. ד"ר מיכאל שפלן ניתח אלפי נשים וגברים בקריירה, ושביעות רצונם הגבוהה משמשת עדות למומחיות במגוון סוגי הניתוחים הפלסטיים, הכוללת גם תכנון וביצוע ניתוחים מורכבים לפתרון בעיות חריגות. 

לקביעת פגישת ייעוץ

S

077-2316315

[leadercf7 campid="4390"]