ניתוח להקטנת החזה: כל מה שכדאי לך לדעת

S
ניתוח הקטנת חזה

הליך הקטנת חזה יכול להציע יתרונות משמעותיים לנשים המעוניינות בשד קטן ומידתי יותר. ישנן מספר סיבות, הן רפואיות והן קוסמטיות, לנשים לעבור הליך זה. יהיה המקרה אשר יהיה, מטרתם של מנתחים פלסטיים היא לספק למטופלים את החוויה והתוצאות הטובות ביותר האפשריות.

על ידי הסרת עודפי שומן בשד, רקמות ועור, מנתחים פלסטיים יכולים להפחית את גודל השד שלך בכדי שיהיה פרופורציונלי יותר עם גופך. ניתוח זה פופולרי מאוד בקרב מטופלות רבות וזאת מכיוון שהוא יכול להקל על אי הנוחות הגופנית הנגרמת מגודל השדיים שלך.

ניתוח הקטנת חזה הוא יותר מסתם הליך קוסמטי

חשוב להבין שעבור נשים רבות, שדיים גדולים הם לא רק נושא אסתטי – הם גם דאגה בריאותית. שדיים גדולים עלולים לגרום לאי נוחות ו / או לכאבים בכתפיים, בצוואר ובגב. שדיים גדולים יכולים גם לגרום לפריחות, להפריע לפעילויות מסוימות ואף עלולים לגרום לחוסר תחושה בגפיים העליונות, עקצוצים וכאבי ראש.

בדרך כלל, שדיים גדולים יותר ממוקמים נמוך יותר על החזה מאשר האזור האידיאלי וגודל הארולה עשוי להיות מוגדל למדי. הסטת רקמת השד כלפי מעלה והפחתת המשקל בתהליך משלב, מסייע כדי לעזור בשיפור מנח האישה והפחתת המתח והלחץ מרצועות החזייה על כתפיה וצווארה.

דברים שכדאי לדעת על ניתוח להקטנת החזה

חשוב שהמטופלות יבינו כי ניתוח הקטנת חזה עלול לגרום לצלקות כירורגיות, לאובדן פוטנציאלי של רגישות לפטמה כלשהי ויכולת להניק במועד מאוחר יותר. מנתח הפלסטי מוסמך ואיכותי ידון איתך בכל הנושאים הרלוונטיים בהתייעצות שלך ואמור להיות מסוגל לגרום לך לדבר עם מטופלות אחרות שיספרו לך על חוויותיהן.

תקשורת פתוחה עם המנתח הפלסטי שלך חשובה כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. הקפידי לשאול שאלות וצייני כל חשש שיש לך בנוגע להליך הקטנת חזה, וכמובן תדוני עם המנתח בנוגע ליעדיך ולתוצאות בסיום ההליך. מנתחים פלסטיים מסוגלים להתאים את ההליך עבור כל אישה כדי לייעל את התוצאה של הניתוח.

הניתוח עצמו ותהליך ההחלמה

כאמור, ניתוח להקטנה של החזה מבוצע בדרך כלל כהליך אשפוז באמצעות הרדמה כללית או הרגעה תוך ורידית עם הרדמה מקומית. לאחר ביצוע החתכים הרצויים במהלך הניתוח, המנתח שלך יסיר עודפי רקמת שד, שומן ועור, ויעביר את קומפלקס הפטמה / ארולה למצב גבוה יותר וקדימה יותר על החזה. רקמת השד והעור שנותרו יעוצבו מחדש ויסגרו בתפרים מומסים. ניתן לצמצם את האיזולות לגודל פרופורציונלי יותר גם במהלך ההליך.

לאחר שבילית זמן קצר בהחלמה בפיקוח, תוכלי לחזור הביתה באותו יום כדי להמשיך ולהתאושש. החזה שלך יהיה חבוש, ואולי תישלחי הביתה בחזייה כירורגית (בדומה לניתוח הגדלת שדיים). את יכולה לצפות לחוש כאב ניכר ביומיים הראשונים שלאחר ההליך שלך, והמנתח שלך ירשום לך תרופות נגד כאבים שיעזרו לך להרגיש בנוח בתקופה ראשונית זו. הנחת חבילות קרח בעדינות על גבי התחבושות יכולה לסייע גם בהקלת אי הנוחות.

משך הזמן הדרוש לך להחלמה לאחר ניתוח הקטנת חזה יהיה תלוי בקצב הריפוי הטבעי שלך ובמידת הניתוח שבוצע. תוכלי לקום ולהסתובב ביום הניתוח, אם כי אמור להיות איתך מבוגר מהימן במהלך 24 השעות הראשונות. תוכלי להתקלח כמה ימים לאחר הניתוח, אך ככל הנראה תזדקקי לעזרה בלבוש, מכיוון שלא יהיה לך טווח תנועה מלא בחזה ובכתפיים בהתחלה.

מרבית המטופלות חשות מוכנות לנהיגה ולחזור לעבודת שולחן בתוך שבוע, וזאת רק במידה שהן אינן זקוקות יותר למשככי כאבים. בממוצע, תאלצי לחכות לפחות 3 עד 4 שבועות לפני שתתחילי בפעילות גופנית מלבד הליכה: חשוב לשמור על ההנחיה הזאת בקפידה שכן היא תבטיח שהחתכים שלך יחלימו כראוי.

החיים לאחר הניתוח להקטנת החזה

מכיוון שהניתוח מקל על אי הנוחות הפיזית והרגשית וגם משפר את המראה שלך, הקטנת החזה יכולה להיות אחד ההליכים המשתלמים ביותר לניתוחים קוסמטיים. מטופלות מציינות עלייה בביטחון העצמי כמו גם תחושת חופש מחודשת ללבוש את הבגדים שהן רוצים ללבוש ולהשתתף בפעילויות גופניות שנמנעו קודם לכן.

שביעות רצון המטופלות לאחר הקטנת השד גבוהה להפליא והתוצאות ארוכות טווח. בנוסף, רוב הנשים העוברות את ההליך בשלב מאוחר יותר בחייהן מדווחות כי הצער העיקרי שלהן הוא בעיקר כי הן לא עברו את הניתוח קודם לכן, המתינו במשך שנים ארוכות וסבלו הן מבחינה פיזית והן מבחינת דימוי עצמי.

בעוד שמטופלות רבות חוות הקלה מיידית בכאבי גב וכתפיים לאחר ההליך להקטנת החזה, חשוב להבין כי ייקח זמן מה עד שהתוצאות הסופיות שלך יסתדרו. נפיחות, כאב ועקצוץ אופייניים לאחר הפחתת חזה, לכן אל תיבהלי אם השדיים עשויים להיראות קצת יותר גדולים ממה שציפית – לאחר ירידת הנפיחות את תקבלי את התוצאה הסופית והרצויה. בנוסף, לעתים קרובות השדיים נרפאים בקצב שונה, כך שתיתכן חוסר סימטריה במהלך החודשים הראשונים להחלמתך.

לאחר כ 2-3 חודשים, התוצאות הסופיות שלך יהיו פחות או יותר במקום ותוכלי לקנות חזיות חדשות בביטחון. עם זאת, יתכן שתבחיני בשינויים עדינים במשך 6 עד 12 החודשים הראשונים.

האם תוצאות הניתוח יישארו לעד?

לאחר הקטנת החזה, תוכלי לצפות ליהנות משדיים קטנים יותר וקלילים יותר לכל החיים, כל עוד תשמרי על משקל יציב ואין לך עוד ילדים. עם זאת, שום דבר לא יכול לעצור את תהליך ההזדקנות הרגיל. בסופו של דבר השדיים שלך כנראה יתחילו לצנוח שוב, אם כי לא בצורה חמורה כמו שהייתה לפני הקטנת החזה.

כמו כן, הריונות עתידיים עשויים לשנות את הצורה, הגודל והמראה של השדיים שלך, ואולי יהפכו חלק מהשינויים החיוביים שנעשו במהלך הקטנת החזה. אם את מתכננת להביא עוד ילדים לעולם, דברי עם המנתח שלך. הוא יוכל לעזור לך לשקול את היתרונות והחסרונות של ניתוח בתקופה הקרובה לפני ההריון ואת היתרונות לאחר הלידה.

לסיכום

אם את חושבת ומאמינה שניתוח להקטנת השדיים עשוי להיות מתאים לך, לשנות את חייך מקצה לקצה ולהשפיע עלייך מבחינה נפשית ורגשית – אנו מזמינים אותך לפגישת ייעוץ עם ד"ר מיכאל שפלן שישמח לסייע לך לקבל את ההחלטה הנכונה והמתאימה ביותר עבורך.

לקביעת פגישת ייעוץ

S

077-2316315

[leadercf7 campid="4390"]