ניתוחי גוף משני חיים שכדאי לכם להכיר

S

תחום הניתוחים הפלסטיים צובר תאוצה בשנים האחרונות בקרב גברים ונשים כאחד. אם פעם היה מדובר בתחום אקסקלוסיבי לחברי המעמד העליון, כיום הוא הפך לנגיש גם לשאר האוכלוסייה.

 ניתוחים אלה מיועדים לשינוי ושדרוג המראה החיצוני שלנו, אבל לא רק- קיימים ניתוחי גוף שמטרתם להקל ולעזור לנו בקשיים ובעיות פיזיות. אז איזה ניתוחי גוף משני חיים כדאי לכם להכיר? 

שאיבת שומן

שאיבת שומן הוא מהניתוחים הפופולריים ביותר. מדובר בהליך שבו מוציאים רקמות שומן באמצעות החדרת צינורית שאיבה דקה אל העור. למרות הדעה הרווחת, לא מדובר בניתוח שמחליף דיאטה או פעילות גופנית, אלא פתרון לאיזורים בעייתיים נקודתיים בהם יש הצטברות שומן תת עורי גבוה. הליך שאיבת שומן מתאים למי שמעוניינת לעצב איזורים בגופה שהם דיס-פרופורציונאליים, ושאין אפשרות לפסל אותם באמצעים אחרים. 

הליך זה, שמבוצע בהרדמה כללית, לוקח בדרך כלל בין שעה לארבע שעות, תלוי באיזור בגוף ובכמות השומן הנשאב. האיזורים בהם ניתן לבצע שאיבת שומן הם הבטן, קפלי הגב, הגפיים, המותניים, הצוואר והשדיים. ניתן לשאוב כ-3 ליטר שומן בניתוח אחד. כדי לאפשר למעטפת העור להתכווץ לאחר הניתוח יש לשים מחטב ייעודי כשישה שבועות לאחר ההליך. יש הדואגים מצלקות לאחר הניתוח, אבל החתכים שמתבצעים בניתוח שאיבת שומן הם קטנים מאוד ולכן כמעט ולא משאירים סימנים.

מתיחת בטן

ניתוח מתיחת בטן הוא הליך שבו משטיחים את הבטן באמצעות מספר פעולות כירורגיות. הליך זה מתאים לנשים לאחר הריונות ולידות להן נותרה בטן רופפת, או לנשים לאחר ירידת משקל גדולה שנשארו עם עור עודף באיזור הבטן. כמו שאיבת שומן, גם הליך זה הוא לא פתרון מהיר לירידה במשקל, אלא מתאים לגוף שעבר שינויים עם השנים. הליך זה משנה חיים כי הוא מחזיר לנשים רבות את הבטחון העצמי במראה הפיזי שלהם.

הניתוח אורך כארבע עד שש שעות, מבוצע בהרדמה כללית ומצריך אשפוז של לילה. בגלל החתך לרוב נשארת צלקת לאחר הניתוח, אבל היא בבטן התחתונה על כן נשארת נסתרת לרוב.  לאחר הניתוח כדאי לחגור מחטב כיד לתת לגוף להתרגל לניתוח ולהקפיד על פעילות פיזית.

מתיחת זרועות וירכיים

במדינה חמה כמו ישראל, הרגליים והידיים שלנו נוטים להיות חשופים מתמיד. נשים וגברים רבים מכירים את הבעיה של עור מדולדל בגפיים, ולכן ניתוח מתיחת זרועות וירכיים וירכיים מציע פיתרון אסתטי רלוונטי. 

מדובר בהליך שמורכב בהתחלה משאיבת שומן עמוקה ואחר כך שאיבה שטחית שיוצרים התכווצות בעור. ניתוח זה הוא יחסית פשוט, לא אורך זמן רב ולא משאיר צלקות נראות לעין. לכן הוא מתאים לאנשים רבים שברצונם לעצב את גופם מחדש בדרכים עדינות יותר.

השתלת שומן

ניתוח השתלת שומן הוא הליך שבו לוקחים רקמות שומן מאיזורים כמו העכוז או הבטן ומשתילים אותן באיזורים שונים שאיבדו נפח וחיות, כמו לחיים, סנטר, שדיים ושפתיים. הליך זה מתאים לגברים ונשים שתהליך ההזדקנות הותיר עליהם את חותמם והם מעוניינים להצעיר או לשדרג את המראה שלהם. 

הצלחת ניתוח השתלת שומן תלויה בשאלה האם תאי השומן המושתלים ייקלטו כראוי באיזור בו הם מושתלים, לכן קשה לדעת במדויק מה יהיו תוצאות הטיפול. לרוב השומן המושתל מצליח להיטמע באיזור המיועד באופן טבעי. דרך ומשך ההחלמה משתנים מאדם לאדם ובהתאם לאיזור בו הושתל השומן.

ניתוחים נוספים

בנוסף לארבעת הניתוחים שהצגנו, קיימים ניתוחים רבים אחרים שיכולים לעשות פלאים לגוף שלך. לדוגמא, בתחום ניתוחי הפנים קיים ניתוח להרמת עפעפיים, שנופלות באופן טבעי בתהליך ההזדקנות. ניתוח זה מאפשר לעיניים שלך להיפתח מחדש ולפנים להיראות רעננות בקלות. קיים גם ניתוח הצמדת אוזניים, שיכול להיות מבוצע אף בילדים. עוד איבר פופולרי שמבצעים בו ניתוחים הוא האף, שבניתוח מתאפשר לעצב את צורתו החיצונית בהתאם לרצונותיהם של המנותחים.

גם ניתוחי השדיים הם ניתוחים ידועים. יש ניתוח להגדלת שדיים, שמתאים למי שנולדה עם שדיים קטנים ורוצה לשנות זאת או לנשים אחרי הריונות ששדיהן התכווצו בעקבות הלידה. קיים גם הניתוח ההפוך, להקטנת שדיים, לנשים שסובלות מכאבי שרירים ומפרקים בעקבות שדיים כבדים. הליך זה משפר את חייהן בצורה דרסטית.

חוץ מכל אלה, קיים ניתוח כמעט לכל איזור בגוף- אפילו הצערת כפות ידיים- וכך כל אחד ואחת יכולים לבחור באיזה איזור ברצונם לטפל.

מהם היתרונות והחסרונות של ניתוחי גוף?

ניתוחי גוף מאפשרים לך להתאהב בגוף שלך מחדש. נשים רבות מדווחות על כך שהן מרגישות חופשיות, יפות ובטוחות יותר לאחר שהן מטפלות באיזורים הבעייתיים שהצריכו ניתוח. הניתוח הנכון יכול לשנות את חייך ואת הדרך בה הסביבה מביטה עליך. ניתוחי גוף עוזרים להוציא ולהדגיש את היופי הטבעי שבך.

יתרון משמעותי של ניתוחי הגוף שלרוב הם פשוטים ולא דורשים הכנה רבה מדי מצידך. הם גם לא לוקחים זמן רב וניתן לחזור לפעילות זמן קצר לאחר ביצועם.

אבל קיים גם חיסרון מאחר ומדובר בניתוחים שמתבצעים בתהליכים כירורגיים. תמיד קיים סיכון בההליכים שמערבים התערבות מלאכותית בגוף, גם אם לרוב לא נגרום נזק. בנוסף, חלק מהניתוחים משאירים צלקות, אבל ניתן להסתיר אותן תמיד באמצעות בגדים או קעקועים. 

מה עליי לבדוק אם ברצוני לעבור ניתוח גוף?

כדאי לחשוב טוב איזה ניתוח ברצונכם לבצע. בסופו של דבר, מדובר בניתוח שמשנה את גופכם אז מומלץ לוודא שאתם בטוחים בכך. 

לפני ניתוח גוף רצוי כמובן להתייעץ עם רופא מומחה בתחום כדי לבדוק את התאמתכם הפיזית להליך המבוקש. בנוסף, יש לעקוב אחר הוראות הרופא בנוגע להכנה לקראת הניתוח ולהליך ההתאוששות שלאחריו. בהצלחה!

לקביעת פגישת ייעוץ

S

077-2316315

[leadercf7 campid="4390"]