מדריך התאוששות וציר זמן לאחר ניתוח מתיחת פנים

S

ניתוח מתיחת פנים וצוואר מועיל למאבק בסימני ההזדקנות בפנים ובצוואר. אנשים הסובלים מבעיות בקמטים לא רצויים, בהטלות ובעור נפול לרוב בוחרים לבצע הליך זה כדי להשיג מראה טבעי וצעיר יותר.

אם אתם שוקלים הליך מתיחת פנים, חשוב לדעת לא רק על ההליך הניתוחי אלא גם על הפרוטוקול בעקבות הניתוח. למרות שעשויים לקחת כמה חודשים עד שתראו תוצאות סופיות של מתיחת הפנים, תהליך ההחלמה לוקח הרבה פחות זמן.

קשה לתת מספר מוחלט לציר ההחלמה עבור כלל המטופלים מכיוון שזמן ההחלמה תלוי בגורמים שונים כגון גיל, מצב בריאותי וסוג ההליך שבוצע. עם זאת, הידיעה למה לצפות ומעקב אחר הוראות הטיפול של המנתח הפלסטי שלכם לאחר הניתוח יעשה הבדל גדול בתוצאות ניתוח מתיחת הפנים שלכם.

להלן מדריך התאוששות למתיחת פנים למשך 30 יום, כך שתדעו למה לצפות בתקופת התאוששות טיפוסית.

התאוששות שבוע 1

במהלך תקופה זו עליכם לוודא שאתם עוקבים אחר טיפול בחתכים לאחר הניתוח ושומרים על ניקיונם למניעת זיהומים כאלה ואחרים.

יום 1. לאחר הניתוח, אתם עלולים להרגיש חוסר יציבות פיזית ותחושת ישנוניות. עליכם לוודא כי לאחר הניתו ישנם בני משפחה או חברים שיכולו להסיע אתכם הביתה ולטפל בכם בלילה הראשון (תוכלו גם לשכור שירותים מקצועיים של אחות מוסמכת). ביום הראשון לאחר הניתוח, אתם תזדקקו לטיפול שכולל משככי כאבים וזאת בכדי להימנע מתחושת האי נוחות שעלולה להיווצר.

יום 2. המנתח שלכם יקבע ביקור בשעה מסוימת בכדי שיוכל לבדוק את מצבכם. הצוות המטפל והמנתח יסיר או יחליף את חבישות הניתוח שלכם ויבחנו את החתכים והנפיחות שלכם בעקבות הניתוח. אם הכל נראה תקין ונורמלי, המנתח וצוותו יחבשו מחדש את האזור, יבדקו את הטיפול לאחר הניתוח ותוכלו להשתחרר לביתכם באופן סופי.

יום 3. מנוחה מקסימלית מומלצת ביום זה, אך עם זאת עליכם כבר לקבל הרגשה שאתם מעוניינים לקום, להסתובב ושרמת האנרגיה שלכם גדלה. חבורות ונפיחות בדרך כלל מגיעות לגובהן סביב יום 3 ו -4, אך ככל הנראה שניהם יהיו נוכחים מספר שבועות נוספים. המשיכו ליטול משככי כאבים במידה ואתם עדיין מרגישים באי נוחות או כאב מסוים.

ימים 4-6. בשלב זה, רוב האנשים כבר לא זקוקים לתרופות נגד כאבים במרשם. אתם צריכים להתחיל לראות את הנפיחות יורדת, ועליכם להתחיל להרגיש בנוח יותר להסתובב. לעיתים קרובות מותר לעשות עבודות בית קלות אם אתם מרגישים מספיק טוב.

חשוב לציין, ההתאוששות מהניתוח בשבוע הראשון ואופן הטיפול והמעקב נכונים לגבי כלל סוגי הניתוחים, בין אם מדובר על ניתוח הרמת עפעפיים, ניתוח עבור הקטנת שדיים וכל סוג של ניתוח קוסמטי אחר.

התאוששות שבוע 2

ימים 7-14. במהלך השבוע הזה סביר להניח שעדיין יש לכם נפיחות וחבורות סביב האזורים הפגועים. נפיחות וחבורות עלולות לגרום גם לאנשים מסוימים לחוש קהות מסוימת, עקצוצים ומתח. כל אלה תופעות שכיחות לאחר ניתוחי פנים ואינן אמורות לגרום לדאגה. בסוף השבוע השני לאחר הניתוח, אנשים רבים מרגישים כבר כעצמם ומוכנים לחזור לעבודה ולהתחיל לעשות פעילויות קלות כמו הליכה.

התאוששות שבועות 3 ו -4

ימים 15-30. הסרת התפרים עשויה להתרחש בכל מקום מסוף השבוע עד השבוע השלישי ותלוי בהליך הספציפי שעברתם, כמו גם בתהליך הריפוי האישי שלכם. בשבועות 3 ו -4, עדיין תהיה לכם נפיחות, אך לרוב תתחילו כבר להיראות ולהרגיש הרבה יותר טוב. כאן המקום שבו חולים לעיתים קרובות מתחילים לראות שיפורים אמיתיים במתאר הפנים שלהם. בשלב זה תוכלו לחזור להתאמן וליהנות מפעילויות מבלי שאנשים ישימו לב לסימנים החיצוניים שעברתם בהליך. באזורי החתכים יהיה גוון ורדרד-אדום אך סימנים אלו אמורים לדעוך עם הזמן.

למה לצפות אחרי יום 30

חודש לאחר הניתוח, אתם צריכים לחזור לעשות פעילויות רגילות וליהנות מהחיים עם המראה החדש שלכם. זה יכול לקחת עד שנה שנפיחות קלה, חבורות ותחושות אי נוחות מסוימת עוברות לחלוטין, אך חשוב לציין כי התחושות הללו הן בדרך כלל שלכם אישית ואינן מורגשות כלפי חוץ, כלומר אנשים אחרים אינם שמים לב לסימנים הללו. תוכלו למצוא גם את המדריך שלנו שמספק 6 טיפים עבור החלמה מניתוח פלסטי שיעזרו לכם בתהליך ההתאוששות והם קריטיים בכדי לקבל תוצאות מקסימליות.

זכרו כי מסגרות הזמן שלעיל מייצגות מסגרות זמן כלליות מאוד. לכולם תהיה חוויה ייחודית, ועליכם תמיד לעקוב אחר ההוראות שמנתח הפלסטי שלכם מספק. אנשים שעושים את המחקר שלהם, נוקטים באמצעי הזהירות הנדרשים וממלאים אחר הוראות הטיפול לאחר הניתוח, בדרך כלל עוברים הליך החלמה קל ביותר וכמובן תוצאות פנטסטיות. חשוב להיות בקשר עם המנתח שלכם לאורך כל התהליך. שאלו שאלות ויידעו אותו אם אתם חווים תסמינים שמרגישים לכם חריגים.

לקביעת פגישת ייעוץ

S

077-2316315

[leadercf7 campid="4390"]