מגמת עלייה: עולם הניתוחים הפלסטיים בצמיחה

S

השנה וחצי – שנתיים האחרונות שעברו על העולם יוצאות דופן מהרבה בחינות. כמובן הסיבה המרכזית היא התפשטות וירוס הקורונה מסין, וכעת ההתמודדות עם נגיף הדלתא שעשה דרכו מהודו מעלה לנו זכרונות שלא הספקנו באמת לשכוח. ואולם, לצד הדברים הרעים שהביאה איתה הקורונה, היא הביאה איתה מספר שינויים שהשפעתם עוד תנכח בחיינו שנים רבות קדימה.

אחד השינויים המרכזים התבטא בהתגברות העניין שלנו בדברים הלכאורה מובנים מאליו. אם זה הבית שלנו, אותו התחלנו לבחון לעומק ולבצע שינויים קטנים או גדולים, אם אלו הקשרים בחיינו, ואם זה הגוף שלנו. הזמן הרב בבית גרם לנו להתבונן ולהכירו מכל זווית, ולחשוב אלו דברים היינו משקיעים ומשפרים. אך דווקא אז, כשאוטוטו התחלנו את שגרת האימונים שהבטחנו לעצמנו, הקורונה לקחה הפסקה והיה נדמה ששגרת החיים והעבודה חוזרת. 

ניתוחים פלסטיים, זה בשבילי? 

ככלל, התשובה תלויה מאוד בשלב בחיים בו את או אתה נמצאים, בבשלות שלכם לקבל החלטה שתשנה אתכם, ובמניע שלכם. ככל שאתם שמים לב שיש משהו שמפריע לכם בעצמכם, ייתכן בהחלט שהתשובה היא ניתוח פלסטי

ניתוח אף  למשל הוא הפתרון למי שעבורה מראה הפנים איננו שלם, הגדלת שדיים היא ניתוח מקובל מאוד שמוכר לנו כבר מספר שנים, ועד כמה שלחלק קשה להבין זאת בהחלט עשוי לתרום מעבר למראה גם לבניית הבטחון העצמי. הדבר נכון כמובן גם לניתוח להקטנת שדיים, למי שעבורה החזה הגדול מביא ליותר נזק מתועלת בהחלט יכולה לשקול ניתוח זה וכך להגיע לגודל אשר נראה טוב יותר בעיניה, ויפחית מהמעמסה על הגב. 

לצד אלו ישנם המון סוגים של ניתוחי גוף שיכולים להתאים לכל אחת ואחד, מתיחת בטן למשל היא דוגמה נפלאה לניתוח שכדאי לעשות גם אם הצלחתם להוריד ממשקלכם לבד, אך כעת סימני המתיחה מעיבים על התוצאה הסופית. 

כיצד זה עובד?

הליך הניתוח כולל פגישה מקדימה עם הרופא המנתח, אפיון של מה שתרצו לעשות, וכמובן הצעות ודגשים של הרופא. לכן ככל שאתן הולכות או הולכים לבצע ניתוח עדיף ללכת לרופא מנוסה ומומחה, שיוכל לתרום לכן מהידע שלו ולדייק את החלום שלכן תוך הבאת הנקודות החשובות לידיעתכן. 

לאחר הפגישה קובעים מועד לביצוע מספר בדיקות ולביצוע הניתוח, מבצעים את ההליך הרפואי תוך הרדמה מקומית לרוב, ומשוחררים הביתה לזמן התאוששות המשתנה ממטופלת למטופלת, או ממטופל למטופל. כמובן שבמידת הצורך מקבלים מרשם למשככי כאבים, ואולם יש ניתוחים רבים בהם ההרדמה מחזיקה ל-48 שעות ולכן אין צורך במשככים.  

ומה יחשבו עליי?

ראשית, השנה היא 2021, ובהחלט כדאי לשים בצד את דעתם של אחרים. ואולם, ברור שהמחשבה הזו מעסיקה אותנו לפני כל שינוי משמעותי שאנחנו הולכים לבצע בחיינו. אם כן התשובה מתחלקת למספר גורמים. אפשר שלא לספר, וככל שמדובר בניתוח עדיף כמו ניתוח אף למשל איש לא ישים לב. הדבר עשוי להיות נכון גם לניתוחי הגדלת שדיים או הקטנה. גישה אחרת היא לדבר על כך טרם ביצוע הניתוח, ולשתף את המעגל הקרוב. כמובן שאין במה להתבייש והיום זה טבעי ומקובל לעשות שיפורים קטנים כמו ניתוחים פלסטיים, בוטוקוס, או צביעת שיער. 

ועכשיו לחלק החשוב יותר, יחשבו עליכם שאתם נראים טוב. ניתוח מתיחת בטן למשל יקנה לכם את הבטן המושלמת שחלמתם עליה, וכך גם שאר ניתוחי הגוף שניתן לעשות. אם לתחושתכם שיפור חיצוני יעלה לכם את הבטחון העצמי בהחלט כדאי לחקור זאת עם עצמכם ועם הסביבה הקרובה, ולשמוע מה דעתה. לאחר ניקוי הדעות הקדומות שלעיתים עוד ישנן, אנשים מבינים שפשוט כדי לעשות את מה שיעשה לכם טוב. 

אז אלו סוגי ניתוחים יש?

כאמור, ישנם סוגים רבים ומגוונים של ניתוחים שניתן לעשות. הפופולרים ביותר הינם הקטנת שדיים, הגדלת שדיים, מתיחת בטן, ניתוחי גוף וכמובן ניתוח ופיסול אף. לצידם ישנם ניתוחים לשאיבת שומן ועיצוב הגוף, למתיחת זרועות וירכיים ולהצערת כפות ידיים, כלומר להענקת מראה צעיר לכפות הידיים. 

בנושא השדיים ישנם ניתוחים נוספים מעבר להגדלה ולהקטנה. אלו כוללים הרמה, השתלת שומן בשדיים, ניתוח להגברת הסימטריה בין השדיים, החלפת שתלים או הסרתם.  

איך יודעים שמנתח פלסטי הוא מומחה ובעל ניסיון?

ראשית, לפני כל ביצוע הליך חקרו מעט על האדם שאתם הולכים אליו. בין אם מדובר בשיפוצניק, בעורכת דין, או במנתח פלסטי. עשו מחקר קטן בגוגל ונסו לברר אם יש לכם מכרים ששמעו עליו. 

שנית, בפגישה המקדימה עם המנתח בקשו לראות תוצאות של ניתוחים קודמים שלו, בררו כמה זמן הוא בתחום, ונסו לברר אם באפשרותכן לדבר עם מטופל או מטופל שלו ולשמוע את דעתם. ככל שאדם סומך על עצמו לא תהיה לו בעיה. בנוסף, תגיעו עם רשימת שאלות ובדקו אם אם המנתח הפלסטי יודע לענות על מה שמעסיק אתכן. כמובן שלא תמיד כולם יודעים הכל, אך לרוב אפשר להתרשם מרמת המקצועיות והניסיון של בן אדם בשיחה איתו, אל תתביישו, לניתוח הפלסטי יש משמעות רבה עבורכם, ולמנתח הפלסטי חלק מהותי בהליך הזה.

לסיכום

עולם הניתוחים הפלסטיים חווה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הן במכשור ובטכניקות הניתוח, והן בבחינת יחסי הציבור והפופולריות שהתחום נהנה ממנה. היום מקובל לבצע שיפורים קטנים המעניקים תחושה טובה שלמות למשפר או המשפרת, ובהחלט אם יש משהו שהייתם מעוניינים לעשות שווה לחקור עליו, ולהתקדם לעבר הביצוע. 

ד"ר מיכאל שפלן, הינו מומחה בעל שם עולמי ותרומה פורצת דרך לתחום הכירורגיה הפלסטית האסתטית והמשחזרת. מזה עשרות שנים עוסק ד"ר שפלן בטיפול, מחקר, פיתוח וביצוע של שיטות מתקדמות בתחום הכירורגיה הפלסטית. 

אלפי המקרים שעברו תחת ידיו הם עדות למומחיות ברמה הגבוהה ביותר בכל סוגי הניתוחים הפלסטיים – ניתוחי שדיים, ניתוחי פנים ופיסול הגוף. ניסיונו הרב מאפשר לו לתכנן ולבצע בהצלחה גם ניתוחים מסובכים ולפתור בעיות מורכבות. 

לקביעת פגישת ייעוץ

S

077-2316315

[leadercf7 campid="4390"]