בחירת מנתח פלסטי

S
מנתח פלסטי מומלץ

הגורם החשוב ביותר בהצלחת הניתוח שלך הוא – בחירת המנתח. חשוב לזכור שהשוק מלא במנתחים פלסטיים, וכולם מצהירים על מומחיותם וניסיונם. איך בכל זאת אפשר לעשות בחירה מושכלת? ראשית, הכרחי כמובן שלמנתח יהיו תעודות הסמכה מקצועיות ממוסדות מוכרים, כולל חברות באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. שנית, יש לוודא את המומחיות ואת הניסיון בתחום הספציפי המבוקש.

להלן מספר המלצות שיסייעו לכם לבחון את הנושא בטרם קבלת החלטה:

1) אספו מידע: למדו היטב על הניתוח שאתם מעוניינים לעבור. בחלק גדול מהמקרים קיימת יותר מאפשרות טיפול אחת, ומומלץ לקרוא על השיטות השונות ולהשוות ביניהן. לרשותכם עומד מידע רב ברשת, בעיקר באתר המרפאה ומרפאות נבחרות אחרות. באתרים אלו תוכלו למצוא תשובות שיעזרו לכם להחליט לאן לפנות.

2) לימדו מאחרים: שוחחו עם אנשים שכבר עברו ניתוח כזה וקראו את השאלות והתשובות המופיעות בפורומים באינטרנט. מטופלים לשעבר משתפים בחוויות ובתובנות שלהם – אל תהססו לשאול ולהתעניין.

3) בחנו תמונות של "לפני" ואחרי": תמונות אלו, הזמינות במרפאות ניתוחים פלסטיים, יתנו לכם מושג על התוצאה האפשרית. עם זאת, זכרו שהתמונות המוצגות הן רק של התוצאות הטובות ביותר. לכן אל תסתפקו בהן, אלא תתרשמו גם מהמרפאה, השירות, הצוות והרופא עצמו. הכינו רשימת תרופות: אם אתם לוקחים תרופות, באופן זמני או קבוע, עליכם ליידע את הרופא, משום שאחרי הניתוח ייתכן שתצטרכו להימנע מתרופות מסוימות. דאגו ליידע את הרופא וגם את המרדים לגבי בעיות הרפואיות שלכם, אם ישנן.

5) היזהרו מרופאים שאינם מספרים לכם ביוזמתם בעל פה ו\או בכתב  על סיכונים וסיבוכים אפשריים. זכרו – מדובר בניתוח לכל דבר! דרשו לחתום על טופס הסכמה המותאם לניתוח הספציפי שלכם, ובו מפורטים כל הסיכונים והבעיות העלולים להתעורר. מומלץ לברוח מרופא שמדווח על אפס סיבוכים, או להוט לנתח אותכן.

6) קחו את הזמן: בהתייעצות המקדימה הרופא צריך לענות על כל שאלותיכם. הפגישה צריכה להימשך בין חצי  שעה לשעה כדי לאפשר לכם לשאול, לשמוע ולהבין. אל תתפתו לבחור במרפאה רק בגלל שהיא מעניקה ייעוץ ללא תשלום! ייעוץ חינמי לא יפצה על ניתוח שלא צלח. המתיקות של המחיר הזול נעלמת מהר, המרירות של תוצאה רעה – לא.

7) בואו מוכנים: הביאו איתכם להתייעצות רשימת שאלות בכתב ותמונות של התוצאה הרצויה לכם. אלה יסייעו לתקשורת ביניכם לבין הרופא ויעזרו לו להבין מהן בדיוק הציפיות , למה ניתן לצפות ולמה לא!

8) שימו לב לכך שהרופא משיב לכם בפתיחות ובאמינות על כל שאלותיכם ומתאר בפניכם את הטיפול המוצע באופן שלם ויסודי, כולל תהליכי ההחלמה והסיבוכים העלולים להתרחש. שיחה כזו תבטיח את התאמת הציפיות של המטופל/ת לתוצאות האפשריות ותמנע הפתעות בסופו של התהליך.

9) ודאו כי המרכז הרפואי שבו יתבצע הניתוח שלכם הינו מרכז מאושר ובעל מוניטין. ההסמכה חשובה כדי להבטיח שהמקום מצויד בכל האמצעים הטכנולוגיים הנדרשים ופועל בהתאם לכללי הבטיחות.

לקביעת פגישת ייעוץ

S

077-2316315

[leadercf7 campid="4390"]