טיפולים משלימים ללא ניתוח והשתלת תאי גזע

כל מה שצריך לדעת על
טיפולים משלימים ללא ניתוח והשתלת תאי גזע

Dr. Shceflan

S

טיפולים לא פולשניים כדוגמת משחות, בוטוקס, חומרי מילוי ודיקור חדשני (MICRO NEEDLING) תופסים יותר ויותר את מקומה של הכירורגיה הפולשנית.
הזמן האופטימלי להתחלת טיפולים מסוג זה הוא מוקדם, שכן ככל שמתחילים בגיל צעיר יותר, כך הטיפולים קלים, פשוטים ויעילים יותר בהאטת הזדקנות הפנים.
טיפולים אלו מהווים פתרון מצוין ויעיל לשימור המראה הרענן, ודחיית ניתוחים.
טיפול מותאם אישית בקרמים, זריקות מילוי, בוטוקס וטיפולים לא פולשניים היא חלק מתפיסת עולמו של ד"ר שפלן בכל הקשור ל-anti-aging שנועד  ולשמר מראה רענן וצעיר יותר.
גישה זו משמשת ,גם כשיטה משלימה לאחר התערבות כירורגית ולעיתים אף מייתרת ניתוחים בשלב מאוחר יותר.

הצערת פנים על ידי השתלת שומן ותאי גזע

השתלת שומן בפנים  מהווה כחלק מניתוח למתיחת פנים או בלעדיו הוכיחה את עצמה  כשיטה יעילה לפיסול והצערת הפנים.
מאחר ותהליך ההזדקנות כרוך באובדן נפח (בעצמות לחיים, קו לסת, שפתיים, ארובות העיניים ועוד)- תוספת נפח טבעית מצעירה ומרעננת את מראה הפנים.
השומן הוא רקמה עשירה בתאי גזע שמשפרת גם נזקי שמש והזדקנות בעור הפנים ומחדשת את הרקמות. לאחרונה נמצאה הדרך להחדיר תאי גזע ממקור שומני ישירות לעור הפנים באמצעות מזוטרפיה. בטכניקה זו נשאבת כמות יחסית קטנה של שומן. חלקה מעובד לתאי גזע וחלקה מושתל לפנים במקומות המתאימים. תאי הגזע מוחדרים לתוך העור  בשיטת מיקרו-מחטים רוטטת ובכך מובטחת החדרה אחידה ושווה.

ניתן גם להצעיר ולרענן את הידיים באותה השיטה
הפעולה מבוצעת בהרדמה מקומית, חלקית או כללית בהתאם למורכבותה ולרצון המטופל\ת וללא אשפוז. אחרי יומיים ניתן להשתמש במייקאפ ולשוב לעבודה
על המטופל\ת לקחת תרופה נגד הרפס החל מיומיים לפני ו4 ימים אחרי הטיפול
מעשנות אקטיביות חייבות להפסיק לעשן למשך שבועיים לפני ושבועיים אחריהטיפול. עישון מונע את קליטת השומן ותאי הגזע

[leadercf7 campid="4390"]